Re: Komputer sam sobie udostepnil katalog... ?

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 14:20:53 MET DST

Uzytkownik "waldek" <waldema@poczta.ont.pl> napisal w wiadomosci
news:b327511akmekdrk6s2fgq2rs9pearusv56@4ax.com...
> mam kompa podpietego do wewn. sieci.... udostepniam specyficzny
> katalog c:/shared i tylko to..... zostawilem kompa na noc by sobie
> sciagal traila sin city :) .. budze sie dzis ...i patrze... moj caly
> C: jest udostepniony -- .....
> ktos moze ma pojecie jak to sie stalo? czy ktos z wewn. sieci.. z
> innego komputera moglby mi taki trick zdzialac?
Za slaby zasilacz nie wytrzymal ataku i wpuscil intruza na twój dysk
C:
[ciach]
> dzieki za ewentualna podpowiedz
A jaka dystrybucja linuxa?
A tak powaznie - to raczej nie jest problem na ta grupe. Ze strony
sprzetu tu raczej nic nie wskórasz. Pogooglaj w archiwum grupy twojego
OS'a i ewentualnie _potem_ tam zapytaj

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**