Re: kupiłem sobie 256 pamięci [problem laika]

Autor: Witiia <witiia_kasuj_bo_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 10:13:55 MET DST

Dnia 2005-04-05 21:50, Użytkownik amstaff_25@poczta.onet.pl napisał:

> jest grane. Sprawdziłem w środku, docisnąłem zakupioną pamięc,zatrzasnely sie
> zatrzaski (wiadomo pewnie o co chodzi) no i przeciez nie bede na chama dociskał
> bo jeszcze płyte na pół złamię. Kompletnie nie wiem o co chodzi. Ma ktos moze
> jakis pomysł? I czy dobrze rozumuję: włączenie fizycznie tej pamięci do plyty
> powoduje ze system automatycznie sie ładnie przestawia na 512 czy moze musze
> grzebac w windowsie czy biosie?

na 100% pamięci nie są dociśnięte. Sam tak kiedyś miałem w k7s5a.
To, że zatrzaski się zamknęły, nie oznacza, że pamięć równo weszła w
złącze na całej swojej długości. Przypatrz się, zapewne po środku
wystają trochę więcej.
Jeślli nie chcą wejść same głębiej, musisz wyciągnąć całą płytę, a
następnie podtrzymując ręką pod spodem w odpowiednim miejscu i docisnąć
dobrze pamięci.
Jeśli pamięci są dobrze wsadzone, to system je automatycznie rozpoznaje
i nic nie trzeba grzebać, ani w Windowsie, ani w biosie.

--
[ Witiia ] [Barton 2500 @ 3200, QC-80AlCu, NF7 rev.2 & NB47J]
[2x256 GoodRam] [MSI FX5600 UltraII 128MB, NB32J, Arctic TC]