Pomocy

Autor: Bogdan <bobim_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 09:38:53 MET DST

Witam wszystkich
Mam problem z kompem którego złożyłem z następujących podzespołów:
ASROCK P4i48
CELERON 2,8
DYSK 80 SATA
256
GRAFIKA FX5500 GPU
Już przy pierwszym uruchomieniu nie chciał wykryć dysku. Opaliłem dysk na
innm kompie poczym wwłożyłem spowrotem i było ok. Teraz objaw jest taki
włączam kompa zaczyna startować po sekundzie wyłącza się i gaśnie wszystko i
po nastepnej sekundzie lub 2 startuje sam. Robi tak jak dłużej odstoi bo jak
już pracuje i go wyłącze to ponownie odpala sę normalnie. Wystarczy że
troche odstoi i znowu to samo. Sprawdziłem zasilacz z innego kompa pamięć i
to samo. Może ktoś miał podobne problemy i mógłby mi coś poradzić. Z góry za
wszelkie info dziękuje
Pozdrawiam
Bogdan