[problem] Zalman 7700Cu a Asus P5AD2-E problem

Autor: logic7 <logic7_at_REpoczta.MOonet.VEpl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 09:28:10 MET DST

Witam,

Mam nastepujący problem z montażem Zalmana CNPS-7700Cu na płycie głównej
Asus P5AD2-E Premium, mianowicie jeśli zamontuję podstawkę na Zalman'a
przykręcaną do otworów w laminacie płyty głównej i próbuję osadzić na niej
cooler czyli wykonuję wszystkie kroki opisane w instrukcji Zalman'a to
napotykam w tym momencie na problem, polegający na tym iż z dwóch stron
coolera znajdują się krótkie blaszki (S-type) które należy przykręcić
krótkimi śrubkami, do plastikowej podstawki na cooler, na rysunku w
intrukcji jak i na animacji na stronie internetowej Zalman'a
(http://www.zalman.co.kr/ - link do animacji znajduje się w lewym menu How
to install) blaszki (S-type) przylegają bezpośrednio przy plastiku
podstawki na cooler a u mnie są one wyżej przec co mam problem z wkreceniem
śrubek. Może ktoś z grupowiczow testował montaż w/w coolera na w/w płycie
Asus'a. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić, czy to jest wada mojego
coolera, czy też coś źle robię podczas instalacji. Mam jeszcze jedno
pytanie ile zaaplikować pasty Arctic Silver 5 i czy ją rozprowadzić po heat
spreaderze procesora czy też dać tylko odrobinę na środek a cooler po
nałożeniu sam ją rozsmaruje.
Z gowy dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam, logic