Re: Gdzie darmowe HotSpoty Wi-Fi w warszawie?

Autor: Marcin Gaszewski <marcin.gaszewski_at_btinternet.com>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 02:19:37 MET DST

gonzo wrote:

> Hehehe pare godzin temu na warszawskich Górcach wystawiłem przy oknie
> laptopa z kartą WiFi - odkryłem 12 sieci wifi w zasięgu ;), w tym tylko 3 z
> nich miały włączone szyfrowanie. Nieźle, gratuluję właścicielom!
>
> Tomek

Dziwni sa Ci administratorzy hot-spotow. Osobiscie znalazlem kilka firm
w okolicy ktore uzywaja mac filtring. Co jak wiemy nie zabezpiecza nas
wogole. Jedna z nich to jakis ISP biuro maja podlaczone WiFi heh mozna
wszystko wylapac, hasla, loginy ... etc. etc. Oczywiscie od strony
zewnetrzenej stoi jakis firewall PIX.
Zobaczylyem na ich stronke www to co sie rozpisali o swoich
zabezpieczeniach. Admin loguje sie telnetem na firewalla i router. rofl
A tak naprawde w okolicy 300m wysylaja wszystko w eter. A chcialem
powiedziec ze bylem tylko na lunchu w parku ;-)

Pozdrowienia
Marcin Gaszewski

PS sorka za wywody ale tak mi sie jakos zebralo.