Re: LG GSA 4163B spis nagrywalnych DVD - +R

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 00:42:22 MET DST

> Miałeś z nim do czynienia? Bo ja nieraz i jeszcze nie dał mi powodów do
> zadowolenia.
Bardzo kiepska korekcja, wrażliwe na podkręcone procki i pamięci, gwarancja
realizowana przez sklep>hurtownię, co daje dłuuugi czas oczekiwania na
sprawny napęd,
a po rozebraniu w środku siedzi .... memorex (ktoś pamięta jeszcze te
nagrywarki ? :) )
A niech Wam się rozsypie płyta w środku - skrawek papieru robiący za plombę
gwarancyjną
skutecznie ostudzi Wasze zapały na samodzielne wyczyszczenie napędu :)
Najgorszemu wrogowi nie polecałbym Lite-ona. Howk !
WOJO