Gumowe koleczki

Autor: logic7 <logic7_at_REpoczta.MOonet.VEpl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 23:21:41 MET DST

Witam,

Mam wentylator Akasa Amber 120 mm i probuje go zamontowac za pomoca
czterach czarnych gumowych koleczkow takich jak tu:
www.cooling.pl/advanced_search_result.php?keywords=ko%B3eczki&x=0&y=0
jednak koeczki nie chca przejsc przez otwory w wentylatorach. Moze ktos z
grupowiczow przerabial juz ten temat i wie jak je zamontowac, bo mecze sie
z nimi juz kilka minut i nic mi z tego sensownego eni wychodzi. Poza tym
nie wiem ktrora strona tzn. czy dluzsza z zaokraglona glowka ma wystawac na
zewnatrz obudowy czy tez ktorsza z kwadratowa?
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, logic