Re: wyciszanie dysku

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:40:15 MET DST

Dnia Tue, 5 Apr 2005 22:16:48 +0200, Ictus napisał(a):

> czy cos takiego zdaje egzamin???
> tzn chodzi mi o to czy pod wplywem temperatury gumki sie nie nagrzeja i z
> czasem nie popekaja???

To zależy od dysku. Ja mam Caviara którego niczym nie mogę uciszyć poza
odłączeniem napięcia. Wykleiłem obudowę od środka, układałem na stosie z
folii, obecnie obkleiłem mikrogumą 8 mm i dalej słychać jego silnik.
Zastanawiam się nad aluminiową kieszenią wyciszającą - opisywali takie w
ostatnim Chipie. Jeśli ktoś ma doświadczenie z wyciszaniem przez
umieszczenie w którejś z kieszeni tam opisanych to proszę o opinię.