Re: częstotliwość odświerzania a ostrość

Autor: Aaron <thilo2005WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:25:34 MET DST

> A w jakim celu zwiększasz częstotliwość odświeżania?

Napisalem to juz w innym poscie - mam niejasne wrazenie ze przy 85Hz obraz
migocze (dotychczas pracowalem na 100Hz). 120Hz to juz dawalem tylko
eksperymentalnie, zeby potwierdzic swoje spostrzezenia.

> Może to być wina karty, ale z drugiej strony takie jej żyłowanie nie ma
> żadnego uzasadnienia.

Dla ciebie nie ma, dla mnie ma.

> Czyli: przyczyna usterki leży 40 cm przed ekranem monitora ;)

Czyli: to kolejna grupa, w ktorej wczesniej czy pozniej w threadzie pojawia sie
ktos taki jak ty. ;>

--
Aaron