Re: kupiłem sobie 256 pamięci [problem laika]

Autor: <amstaff_25_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 22:19:38 MET DST

> Użytkownik <amstaff_25@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Musisz kolego zorientowac sie jakie masz pamieci.. wogole o tym nie
> napisales... np jesli mowilmy o DDR-ach to musisz miec tego samego rodzaju
> chodzi o czestotliwosc.. spytaj w sklepie jakie kupiles 333Mhz czy inne...

Juz mówie. Kompa niemac w całości zenilem w listopadzie na Athlona XP 2600+
Pamiec jest to 256 DDR-SDRAM. Kupując dodatkową pamiec powiedzialem ze mam
wlasnie obecnie pamiec na ddr i sprzedawca slysząc to,dal mi wlasnie to co
chcialem kupic. Powiedzialem mu wyraznie ze mam 256 na ddr i chce powiekszyc do
512. Sprzedal mi,kupilem,wrocilem do domu,wsadzilem do kompa i dupcia
blada.Sklep jest tuz obok mnie,wiec w razie czego jutro pojde zrobic cyrk.
Jednak u tego samego faceta zmienialem kompa no i mu ufam ale kto wie,moze sie
pomylil... ale to malo prawdopodobne.
pzdr