Re: problem z hdd

Autor: Paweł I <paweli[skasuj>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 21:47:26 MET DST

> W takim razie użyj Google. ;D
> A co do niewiedzy to świadczy o niej pytanie.
> Nie oznacza to, że ja się nie mylę*, może masz np. virusa co Ci "zjada
> wolne miejsce". [???] - taka odpowiedź Cię zadowala?

sens Twojej poprzedniej wypowiedzi miał calkiem inny charakter,
przepraszam ale jak sie czegoś nie wie to sie na ten temat nie wypowiada,
najprosciej powiedziec komus ze ma sie douczyc...
niestety nie kazdy jest informatykiem...
we wszystkim masz racje, ale problemu nie rozwiazalismy

pozdrawiam
Paweł