Re: ECS K7vza i HDD > 120GB

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 21:03:36 MET DST

Pamiętnego dnia Tue, 5 Apr 2005 18:47:11 +0000 (UTC)
Adam M. spłodził(a) co następuje:

> W artykule news:16lk8bdstljc0$.z0gqnhf0fvv7$.dlg@40tude.net,

> o w morde :-((
> a co poszło nie tak?

BIOS ładnie się wgrał, nawet płyta wstała poczym po załadowaniu BIOS-u
pojawiła się tabela z kodami błędów. Nie wykrywało FDD. Przez około 1
sekunde widoczny był panel ładowania XP poczym wyświetlił się panel z kodem
00000006********* i cojjeszcze w tytule, a poniżej same kody błędów.
Na szczęście serwis miał programator i mi zrobili na miejscu.

Co do dysków > 120GB jest inne wyjście.
Można zrobić kilka partycji tak aby suma wielkości nie przekraczała 137GB,
następnie przy pomocy PM lub Windowsa utworzyć dodatkową partycję do pełnej
pojemności HDD. BIOS nie będzie jej widział ale Windows po odpaleniu tak. i
chyba tak zrobię.

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                           http://wap.wapgate.pl/florian6