dysk w laptopie

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_del.it.now.o2.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 20:40:18 MET DST

Witam
Kupiłem do laptopa dysk Hitachi DK23CA-20, niby wszystko ok, zero badów,
ale dręczy mnie pewna obawa. Otóż, ten dysk wydaje dosyć podejrzane (jak
dla mnie) odgłosy. Jest to tak jakby lekkie wgniatanie blachy, czy też taki
"głuchy" odgłos uderzania w spację w starych komputerach (np. małym atari).
Sprawdzałem, nie jest to odgłos generowany przez kieszeń dysku
(podejrzewałem ją o to, bo jest blaszana). Zgrałem ten odgłos do mp3,
przepraszam za jakość, chyba mam uszkodzony kabel od mikrofonu:
http://unixforge.org/~artur/hdd.mp3 (odgłos pojawia się za pierwszym razem
w drugiej sekundzie, razem z typowym dźwiękiem mielenia dysku).
Czy mam jakiś powód do obaw?

Pozdrawiam
Mad_Lamer