Re: Nagrywarki DVD-RW DL - warto już teraz kupić?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 19:31:37 MET DST

Czajson <private@exit.pl> wrote:

> Omijać również najnowsze Toshiby, które robi teraz Samsung ;)

Bzdury gadasz :-) Firmy te sie połaczyły, ale dokładnie wiadomo które napędy
sa Toshiby (na kosciach Rococha/Nec'a), a ktore Szajsunga na kosciach
Mediatek'a (jak Liteon). I mam nadzieje ze Toshiba nie zrezygnuje ze swojej
produkcji i dzialu R&D na rzecz Szajsunga.

> Geneeralnie omijać wszystko co z wyglądu przypomina Liteona i
> samsunga bo jeśli wygląd jest podobny to na 99% środek też jest taki
> sam :)

O, tu sie zgadzam! Caly czas sie zastanawiam jak gleboka nieswiadomosc jest
niezbedna do zakupu Lite'shitona. Do dnia dzisiejszego nie jestem wstanie
zrozumiec swojego zakupu LDW-411S (aha dodam, ze nieudanego, pomimo iż
nagrywarka jest sprawna jak na swoje mozliwosci).

--
pozdrawiam
      Mikolaj