Re: PENTAGRAM FREEZONE QVC-100 Cu plus VS ARCTIC COOLING Freezer 7

Autor: [demon] <piotr.cuch_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 18:36:17 MET DST

Użytkownik <azielin4WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:6796.000003b5.42526792@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Ktory z dwoch wentylatorow polecacie ?
> PENTAGRAM FREEZONE QVC-100 Cu plus
> ARCTIC COOLING Freezer 7
>
> Intel Pentium 4 530J (S775) 3.00E GHz HT (Prescott) BOX
> Boxy wentylator jest bardzo malo wydajny i bardzo halasliwy (temp w
> spoczynku
> okolo 51 C) przy temp 60 C wiatrak wchodzi na wysokie obroty i halasuje
> jak
> traktor.

A ja własnie polecam FREEZERA. O wiele lepszy niz te klockowate pentagramy.
We freezerze masz heatpipe i bardzo wydajny cooler. Tylko sprawdz sobie jak
masz ustawione sanki do boxowego coolera - gdyz freezer ma dosc specyficzny
wiatrak. Akurat u mnie wiatrak wieje prosto na zasilacz :| - ale jednak
nawet tak sobie daje niezle rade:). W drugim kompie na asusie sanki mam o
90stopni w lewo wiec wywiewa mi ladnie na tyl obudowy gdzie mam zamontowany
wentylek.

Reasumując - jest bardzo cichy. Chodzi na 50% obrotow. Temp w spoczynku to
ok 36-39stopni. max stress 54! Przyznam szczerze ze bylem bardzo milo
zaskoczony! Jak masz jakies pytanka to wal smialo na priv - nawet moge ci
fotke pstryknac :)

--
[demon] | P4 3,2@3,7Ghz . GigaByte 8IPE-1000ProG . AC Freezer 4
2Gb DDR Kingston 400Mhz . 2xWD 200Gb . Sapphire Radeon 9800Pro