SATA &Teles

Autor: Wojtek A..K. <wkazimierakSSPPAAMM_at_rp.vline.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 14:05:12 MET DST

Witam!

Piszę na tą grupę, choć sam nie wiem, czy problem dotyczy samego sprzętu.
Sprawiłem sobie nową Barracudę 160 G, podłączyłem ją do (relatywnie starej)
płyty GA7N400V Pro i przekopiowałem, jak to już parę razy robiłem na dyskach
IDE,
 partycję systemową na ten właśnie dysk SATA (za pomocą Partition Magic 8)
I wszystko działa bez problemu oprócz internetu na ISDNie.
Ładnie się łączę z numerem dostępowym Tepsa, ale po różnym ale krótkim
czasie,
od 1 - 3 minut połączenie "wiesza się".
Po przejściu na starą partycję - wszystko bez problemu.
Czy ma ktoś pomysł na tę okoliczność ?
Nie chce mi się stawiać od nowa systemu na dysku SATA, może z resztą będzie
to samo?? System WIN XP Professional

W.A..K.