Problem brakującego "ł" i ACER Travel Mate 4001 LMI

Autor: OmegaRED <simd.Wytnij.to._at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 11:54:47 MET DST

Witam,

Chciałem się dowiedzić czy problem brakującego "ł" występuje na laptopie
  ACER Travel Mate 4001 LMI z układem RADEON MOBILE 9700 64 MB, szukając
po internecie zalazłem że na tę dolegliwość cierpią chipsety Intela, ale
czy mobilne radeony także. I czy jest jakiś sposób na ominiecie tego
oprócz wyłączenia skrutów klawiaturowych (jaieś poprawione Catalysty czy
inne patche, może jakaś modyfikacja rejestru).

Z góry dzięki za odpowiedź.