Re: bledy po nagraniu DVD TDK/Lite-On

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 11:37:39 MET DST

> Czy jest mozliwe, zeby tak czesto te nosniki byly uszkodzone? Czy mozna to
> reklamowac? Czy moze cos jest nie tak z nagrywarka?

Mam tą samą nagrywarkę. Wydaje się, że na ok. 10-20 DVD, które nagrałem
tylko jeden miał błędy. Możesz spróbować nagrywać mniejszą prędkością, ale
myślę, że wystarczy weryfikacja po nagraniu, żeby się upewnić. Na
poprzedniej nagrywarce najczęściej powodem takich błędów były: nagrzane na
słońcu płyty, śmieci na płytach, tanie płytki, na nowej ciężko stwierdzić,
bo zepsułem tylko jedną płytkę do tej pory - nie patrzyłem zresztą czy nie
jest czasem porysowana, bo błędy zgłosił mi znajomy i jeszcze tej płytki nie
obejrzałem.