Sempron jaki kupić??

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 09:18:38 MET DST

Witanko:)
Nosze się z zamiarem kupienie Semprona:)
Ale tu zaczynają się schody dla mnie:(((
Ponieważ nie wiem jaki kupować by dał się spokojnie puścić na magistrali
400MHz i bym nie miał problemów z kręceniem go:)
Posiadam płytę Abit NF-7 Sv2 na której stoi teraz AMD 1700 XP+ Palomino:) I
w asynchroniku procek chodzi na 266 a pamieci 400MHz:) A chciał bym żeby
synchronicznie pracował sprzet bo jak czytam to AMD tak lubi:))
Zwracam się do posiadaczy takiej konfiguracji. Podzielcie się
doświadczeniami i udzielcie porady!!
PS ( jak wyczytałem to Semprony z nizszymi parametrami lepiej się krecą, czy
tak jest w istocie?? Jak ma się sprawa odblokowywania mnożników??)
Ewentualnie jakiego semprona kupowac z jakimi oznaczeniami ?? czy to ma
znaczenie jak było to w przypdaku AMD XP ( Palomino, Thunder, Mobile )
CZEKAM na porady i opinie:)
Pozdrawiam:)