Re: dalsze wnioski: obudowa i grafika

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 00:32:13 MET DST

Użytkownik "Kuba" <kasprzak@mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:d2s755$1ub$1@opal.icpnet.pl...
> ale te obudowy modecom co widzialem np. w CK Znak www.ckznak.pl,
> maja zasilacze feel, a nie Modecom stad moje obawy
>
> moze powinenem poszukac w innym sklepie, tam patrze z przyzwyczajenia

Ja zrobiłem tak: poszedłem do sklepu, powiedziałem że potrzebuję obudowy
Modecom Prostation. Gostek przyniósł postawił na ladzie. Powiedziałem, że
biorę ale najpierw niech ją rozkręci bo chcę zobaczyć czy mi w środku
odpowiada. Proszę bardzo, zobaczyłem, zapakowano i do kasy :) Żadmnych
Feelów. to chyba tyle warte co Megabajty z Tracerów. Pseudo 350W. A z
obudowy Modecoma jestem bardzo zadowolony. Nie stać mnie za bardzo na
obudowę Chiefteca za 400pln a Modecom to taki highend wśród tańszych obudów.

---
pozdrawiam
Marcin