Re: RADEON 9250

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 00:17:15 MET DST

Użytkownik "Adiemo" <adiemo@op.pl> napisał w wiadomości
news:d2sdac$e70$1@news.onet.pl...

> Gdybym sie znal na grafice 3D to bym sie nie pytal ekspertow. Sam nie
grywam
> w raczej zadne gierki, ale mam mozliwosc kupienia ww karty wiec chcialem
sie
> zapytac co to to jest warte.

To było delikatnie mówiąc głupie pytanie. Lepiej by było gdybyś napisał co
masz w tej chwili to byłoby się do czego odnieść. A tak wyszło jakbyś pytał
jak się ma Warszawa do Gdańska i Zakopanego. Odpowiedź - jest na trasie
między nimi. LOL
Ale wracając do tematu. Przypuszczam, że mówimy o takim zakresie cenowym jak
9250. Moja rada taka: dołożyć 40 pln i kupić wydajniejszą 9550 128MB/128bit
ew. na allegro np 9500 64-128MB/128bit. I pamiętaj żeby kupować tylko wersje
128bit bo na 64bit to się da w pasjansa pograć. Najlepiej by było gdyby
miała też 128MB pamięci. Dużo to daje.

---
pozdrawiam
Marcin