Re: Zalman 3-pin - Asus 4-pin

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:37:34 MET DST

logic7 wrote:
> Witam,
>

> Kupilem cooler Zalman CNPS-7700Cu, i chce go zainstalowac na plycie glownej
> Asus P5AD2-E Premium. Uwaga! Robie to pierwszy raz. Mam wiec nastepujacy
> problem. Na plycie glownej jest zlacze CPU Fan ktore ma cztery piny a
> kabelek od coolera ma trzy piny. Jak powinieniem podlaczyc cooler?

        Odpowienio, tzn. tak jak się da nie używając siły albo ustalić wg.
instrukcji do płyty gdzie jest GND, +12V itp na płycie i podłączyć
wiatraczek zgodnie. Moja płyta ma tak zrobioną wtyczkę 4-pinową, że nie
da się podłączyć inaczek wtyku 3-pinowego (takiego z zabezpieczeniem
idiotoodpornym).

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |