Re: jakie catalysty do Radeona 9550?

Autor: Radek <radkowal_at_mitsoft.com.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 21:25:21 MET DST

mac wrote:
> Co sądzicie o najnowszych catalystach 5.3 i pozostałych z serii 5.X w tym o
> omegach na 5.1. I w ogole jakie polecacie sterowniki do Radka 9550-9600xt
> pod względem stabilności, wydajności i jakości obrazu.
> ps. w necie jest dużo info. na ten temat ale brakuje jednoznaczności.

Używam już Radeona jakiś czas i... nie wiem.

Zainstaluj firmowe zmodowane sterowniki (jak chcesz podkręcać) z:
http://www.techpowerup.com/

Co do jakości obrazu nie powinno być różnic pomiędzy wersjami
sterowników. Najwyżej w błędach lub konkretnych "optymilizacjach". Ja
używam aktualnie 5.3 z modem i jestem kontent.

Pozdrawiam

Radek