Re: Compaq Armada M700 has³o

Autor: .bartee <bkubica_at_web-kernel.net>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 20:51:51 MET DST

> Witam, mam od niedawna Compaq-a M700.
> Notebook po w³±czeniu pokazuje monit o podanie has³o.
> "Password on Power" po podaniu has³a uruchamia siê prawid³owo.
> Pytania mam 2, w jaki sposób wej¶æ do BIOS tej maszyny?
> oraz czy mo¿na zmieniæ w BIOS to has³o czy mo¿e
> jest do tego potrzebny jaki¶ software?

do biosu wchodzi sie podczas POST'u przez F10. w biosie mozna edytowac
haslo.

kasowanie - odlaczyc zrodla zasilania, obok modemu znajduje sie bateria cmos
(zakryta mala maskownica na spodzie notebooka - 2 sruby ) , ktora rowniez
nalezy odlaczyc. po kilku minutach trzeba uruchomic notebooka na wylacznie
na zewnetrznym zasilaniu ... i juz po hasle.

.bartee