Co potrafi taki sprzet

Autor: Marcin <z[spam>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 19:26:48 MET DST

  Witam,

Mam mozliwośc kupić okazyjnie używany... dosyć wiekowy notebook:

Compaq Armada E500
PIII 500 Mhz
320 MB RAM
ATI Rage Mobility 8MB
HDD 4.6GB (nie znam firmy)

  Bedzie słuzył jako dodatkowy komputer w domu, Windows - glownie internet i
pisanie tekstów. Okazyjnie bedzie tez "odtwarzaczem" DivX i tu moje pytanie:
czy taki sprzet pozwoli na plynne odtwarzanie filmow ? Wiem ze stacjonarne
nawet znacznie slabsze sobie radza, ale z notebookami nie mam doswiadczenia
(nie z takimi wiekowymi). Jesli nie to jaka minimalna konfiguracje byscie
zalecali ? Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    pozdrawiam
Marcin