Re: ECS K7vza i HDD > 120GB

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 18:41:24 MET DST

W artykule news:gdldt2zc52pf.1vpgo19pow8ci$.dlg@40tude.net,
niejaki(a): Flo z adresu <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> I właśnie tą wypowiedź miałem w pamięci ale nie byłem pewien.

> Już to kiedyś opisywałem na tej grupie.
> Problemy miałem na Seagate U6. Bardzo często (nawet ze 3 razy
> dziennie) potrafił wyskoczyć BSOD. Po zmianie BIOS-u na 1.0b i kilku
> poprawkach do XP wszystkie problemy zniknęły.

To niekoniecznie problem z HDD....
Bios 3.7 ogólnie sprawiał dużo problemów na WinXP po wydaniu przez
Microshita poprawki Q811493 (i co najgłupsze.... poprawki do tej poprawki)

> Nie wiedziałem, że do K7vza rev.3.0 można ten BIOS wgrać. Możesz jakiś
> konkretne oznaczenie podać (jakbyś link zapodał to byłbym happy)?
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=ctp0s3%24f63%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dk7vza%2Bak-12a%26hl%3Dpl

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=423348ce%240%243223%24f69f905%40mamut2.aster.pl&rnum=2&prev=/groups%3Fq%3Dk7vza%2Bak-12a%26hl%3Dpl

tu masz w wersji skróconej przez tiny:
http://tinyurl.com/5bzfu
http://tinyurl.com/5mgzz

> No i pytanie czy na tym BIOS-ie będą prawidłowo wykrywane dyski
>120GB?
jak najbardziej, teraz np. chodzi u mnie ten Samsung 160GB...

--
pozdrawiam
Adam M.