Re: banki pamięci

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 17:48:39 MET DST

> 256 na 99% jest jednobankowe, więc możesz włożyć drugie 256 lub
> jednobankowe 512 PC3200, ew. pamięć dwubankową która pójdzie jako PC2700.

właśnie.. niestety jak się już zorientowałem Kingston PC3200 512MB, który
chcę kupić jest czterobankowy...
tzn, że ta pamięć wcale nie ruszy? czy będzie działać, ale wolniej niż
PC3200?

Pytałem o te banki pamięci w Arest, ProLine i Age.. i nigdzie się na tym nie
znają... ale specjaliści
W AGE przynajmniej gość pozwolił mi zwrócić jakby nie działała.. ale akurat
nie mieli tych kości, więc muszę poczekać na dostawę..

Wydaje mi się, że ciężko będzie znaleźć dzisiaj dwubankową pamięć 512MB, tak
żeby kosztowała jeszcze do 200zł...
W tych trzech sklepach w ogóle nie mieli Kingstonów 512MB, bo "akurat się
skończyły"

nnowy