Re: Jaki LCD ??

Autor: Oli <paypost_at_NOSPAM1poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 16:36:25 MET DST

> Fakt. Jakiś czas temu rozmawiałem ze sprzedawcą i mi powiedział, że
> Samsungi są fajne ale mają problem z gwarancją (gwarancja nie obejmuje
> zepsutych piksli, chyba, że ich jest pare) tak więc chyba zrezygnuje z
> Samsunga. Co powiecie na temat LG FlatronLCD L1740P? Ma DVI-D i całkiem
> ciekawe parametry.

LG faktycznie ma taka gwarancje ze wymienia przy zlych pixelach (w ciagu 1.
miesiaca).
ale o ich serwisie lepiej sie nie wypowiem...
kupilem LG ok 3 tyg temu. poza 1. dniem kiedy stwierdzilem martwe pixele i
oddalem go do serwisu na wymiane nie widzialem swojego monitora na oczy a do
serwisu jezdzilem juz kilka razy (przez cale miasto - oczywiscie czynni sa
tylko kiedy normalni ludzie jeszcze pracuja) wykonalem niezliczona ilosc
telefonow, dostalem wedlug mnie uzywany-poserwisowy model (z reszta wadliwy)
wcisniety mi jako nowka itd. Sprawa jest nadal w toku... Nie wykluczone ze
skonczy sie w UOKiK.