Re: PCIe 6600/6600GT jakiej firmy?

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 14:39:04 MET DST

> chyba zablokowany? przeciez wiekszosc 6600gt trzeba flashowac

Jak podają tu:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/GeForce_6600/strona-2.html
Gainward, Leadtek, Gigabyte, Palit wskazazanie temp GPU standard(GT).

> powiedz mi jak to zrobic z poziomu sterownikow bez uzywania expert toola
> gainwarda

Nie twierdziłem ze wyłącznie softem dołączonym do karty tylko ze da sie
programowo to robic na modelach GT firm Leadtek, Gainwart, Gigabyte, Galaxy,
MSI, Sparkle, natomiast nie słyszałem o modelu 6600(nie GT) na ktorym dało
bys się zmniejszyć obroty jakimkolwiek programem.

GM