ktory procesor szybszy PIII733 czy C800 ?

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 14:36:29 MET DST

Witam,

A ja z kolei mam możliwość wyboru PIII 733/133 lub Celeron 800/100.
Zastosowanie serwer www, mysql, cvs, p2p, ftp.
Nie mam mozlwości wcześniejszego testowania, z jednej strony 2x większy
cache i o 33% większe FSB (wraz z pamięcią) z drugiej strony większy zegar
celerona.
Jestem przekonany jednak bardziej na PIII, ale z tego co tu powyżej napisano
to wychodzi że wydajność jest ta sama...
Warunek konieczny: stabilność, niska temperatura i wydajność (czyli poniekąd
wszystko :)

Płyta będzie ta sama Intel 815e