geforce gigabyte 6600 czarno-bialy obraz na tv-out

Autor: AreS <asoltysik_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 10:45:51 MET DST

Witam,
Miałem wcześniej karte GF 4 MX i ogladalem sobie filmy na TV i bylo wszystko
w porzadku
Teraz kiedy sie przesiadlem na GF 6600 GIGABYTE i podłączyłem wy TV do
telewizora to mam czarno-biały obraz!
Pracuje na windowsie XP, zauwazylem ze podczas ładowania systemu sa kolory
(logo windows) ale zaraz po przelaczeniu sie na logowanie od tej pory jest
czarno-biały. W trybie awaryjnym rowniez sa kolory. Sprawdzalem na
sterownikach dolaczanych przez gigabyte oraz na FORCEWARE 71.84, 66.93.
Prosze o pomoc

Pozdrawiam
Arek S.