WiFi LAN

Autor: katan <katanu_at_op.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 10:10:54 MET DST

Czesc,

Pytanie troche mija sie z profilem grupy, ale z tego co przegladalem
to jest najblizsze. No i padaja tu normalne odpowiedzi.

Pytanie mam o router 3Com, mam taki jeden stoi sobie centralnie miedzy
obslugiwanymi komputerami ale niestety sygnal nie wszedzie dociera.
Czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy jego anteny? Ew. Czy jest mozliwe
polaczenie ze soba dwoch radiowych routerow zeby przenosily sygnal do
laptopa na koncu tej "sieci" ?

Pozdrawiam

--
katan.. poprostu katan