Re: Celeron 633+ECS P6BAT-A+ - problem z wydajnoscia

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 09:08:28 MET DST

Użytkownik pawel napisał:
> Uzytkownik "Adam" <adam.biernacki@gmail.com> napisal w wiadomosci

mialem ta sama plyte z prockiem cel 533A podkrecony na 666 i tak samo
ciely sie filmy !
nikt nie mogl w to uwierzyc ze proc z takim zegarem nie moze poradzic
sobie z filmami podczas gdy u innych chodzily na 400MHz
nie pozostawalo mi nic innego jak radzic sobie na rozne sposoby aby
filmy nie skakaly i po wielu probach i dlugotrwalych manewrach doszedlem
do stanu ze tylko nieliczne filmy skakaly :)

pozdrawiam