Re: Urządzenie wielefunkcyjne, ale jakie?

Autor: iMbERRY <imberry_at_o2.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 21:48:54 MET DST

Dymek napisał(a):
> Witam
> Potrzebuje kupić jakieś dobre urządzenie wielofunkcyjne rodzicom, ale
> korzytać będzie oczywiście też rodzeństwo. Zastanawiam się nad HP 2355 i w
> tym momencia chciałbym zasięgnąć rady grupowiczów na ten temat, a może coś
> innego jeszcze mi zaproponujecie mniej więcej w tej cenie czyli ok 800zl

Kupiłem jakiś czas temu Epsona CX3650 (stylus color). Za 500PLN. Dla
mnie wystarczy. Chciałem sprzęt z oddzielnymi pojemnikami na każdy kolor
tuszu. I mam. :) Skaner możliwy, do zastosowań biurowo/domowych OK. Co
więcej? Cięzki (nie lata po biurku), nie ma pętającego się wokół biurka
zasilacza (wbudowany). Zamienniki po ok. 30 zeta za kolor (13 ml).
Jakość wydruków foto bez zarzutu.
Z innych nie korzystałem, więc mogę polecić tylko te 'all-in-one'.

Pzdr
iMbERRY