Re: Co moze byc zepsute?

Autor: dziobas <dziobashugo_at_o2.pl.USUN.INVALID>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 17:28:45 MET DST

>> Spalila sie plyta (powstal luk).

luk ( 'l' z kreseczka) elektryczny. Tak przynajmniej mowil koles ktory to
robil. Zasilacz przyjaral wtycze zasilania a tym samym wtyczke plyty glownej.
Piny 4, 6, 19, 20 (VCC +5 V) byly czarne i stopily plastyik. Pytalem sie o
przyczyne. Powiedzial ze wtyk zasilajacy nie byl dobrze docisnietey do plyty
gl. W to rzaczej nie uwierzylem. Wydaje mi sie ze moze slabe uziemienie, albo
3 wiatraki przerobione na 7V (na skretke) zrobily mi niespodzianke.

--
Pozdrawiam
"...w dniu, kiedy g...no nabierze wartosci, biedacy urodza się bez d..y."