Re: AGP a napiecie

Autor: dziobas <dziobashugo_at_o2.pl.USUN.INVALID>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 02:57:52 MET DST

Witam

Pozwole sobie odpowiedziec wszystkim w tym poscie.
Opornika nie dam, bo sie na lutowaniu nie znam. Pozatym to nie moja plyta.
Plyta gl to ASUS P5A-B rev 1.04. K. graf Geforce 2 MX 400

> W jaki sposób tyle możesz dać ? Bo nie bardzo wiem, o co Ci biega.

Juz tlumacze. Kolo wtyku zasitajacego at (z prawej strony) jest zworka VIO
(Voltage Input/ Output Selection). Tak to opisali w instrukcji: "this jumper
allows you to select the voltage supplied to the DRAM, chipset and AGP". Sa 4
mozliwosci ustawienia: 3.5V (deflaut), 3.6V, 3.8V, 4.0V. Jak porzyczylem ta
plyte to bylo ustawione na 3.8. K. graf byla na PCI. Pozniej wsadzilem S3 GX2
na AGP zeby sprawdzic, czy filmy na niej beda ciac. Napiecie 3.8 ja spalilo.
Zajrzalem do instrukcji i przestawilem na najnizsze (3.5V). Teraz porzyczylem
geforca i boje sie ze te 0.2V wiecej ja spali.

--
Pozdrawiam
"...w dniu, kiedy g...no nabierze wartosci, biedacy urodza się bez d..y."