Re: Wiecej ramu

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_poczta.fm>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 19:17:06 MET DST

Michal Bien napisał(a):

> Od tego jest konfiguracja a nie reinstal!
> Pomysl z reinstalowaniem systemu przy glupim dolozeniu pamieci to juz
> windoza chroniczna stwierdzona u usera. Na to powinno wypisywac sie L4 :>

Reinstal zawsze lepszy ;) Nigdy przy dokladaniu pamiecie nie
reinstalowalem, a teraz tak mnie naszlo aby sie zapytac

>Nie pokrecilo Ci sie cos? PO
> cholere kupowac 2x256?

Celem bylo 1GB, a, ze akurat calkiem tanio trafily sie pamieci samsunga,
wlasnie 2x256 to kupilem, bo obawiam sie, ze drugiej takiej samej 512
bym nie znalazl latwo (a juz na pewno nie chce mi sie szukac :) )

> Tak, tak - a jak kupisz sobie nowa podkoszulke to tez reinstalujesz
> winXP?

Reinstaluje po kazdym restarcie ;P

pzdr
Marcin