Re: Od czego krusza sie procesory AMD?

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 18:37:46 MET DST

Użytkownik Amazonic napisał:

> No tak ale dlaczego wiec zazwyczaj peka tylko po rogach a nie np w po
> srodku tego rdzenia, przynajmniej tak widziałem wiekszosc?

pewnie dlatego ze kanty sa najbardziej narazone na najwiekszy ucisk,
chociazby radiatora. zawsze jest tak ze jak zakladasz radiator to wpierw
styka on jedna krawedz a pozniej dopiero po dokladnym docisnieciu
przylega idealnie do rdzenia (bynajmniej powinien). byc moze wczesniej
bylo cos zle docisniete i radiator nie przylegal dokladnie do
powierzchni rdzenia i to spowodowalo powstanie naprezen w strukturze
rdzenia ktore spowodowaly ukruszenia. mozliwe tez ze zbyt silny nacisk
przy zdejmowaniu radiatora to spowodowal

pozdrawiam