HDD na USB2

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 18:32:26 MET DST

Witam

Moze zna ktos jakies porownanie wydajnosci roznych kieszeni na dyski
zewnetrzne na USB2? Z tego co mi wiadomo to rozne transfery maja a
oczywiscie wolalbym szybsza, bawet jesli drozsza sporo.
Przy okazji moze mi ktos wyjasni dlaczego interface'y ATA<->USB2 nie
potrafia wykorzystac pelnej predkosci USB2 i dzialaja zawsze sporo wolniej
(nigdy nie osiagaja 540Mb, ktore ma USB2)

pozdrawiam
Johnny