Re: [OT] Rynek IT w Polsce

Autor: websterrr <websterrr_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 17:19:16 MET DST

Jolly Roger napisał(a):
> Temacik związany wprawdzie z komputerami, ale raczej OT (coś mi się
> wydaje że odpowiedniej grupy nie ma). Mimo to liczę na wyrozumiałość i
> pomoc. W końcu czego się nie robi dla staych grupowiczów.
>
> Potrzebuję "na wczoraj" dane dotyczące rynku komputerowego w Polsce w
> latach transformacji. Chodzi tu głównie o dane dot. wartości
> sprzedawanego sprzętu i oprogramowania oraz struktury zatrudnienia.
> Wystarczą mi suche dane, żaden dodatkowy opis nie jest konieczny. Może
> natknął się ktoś z was na takie opracowanie (np. za lata 1989-2004,
> [...]
Nasz kochany, utrzymywany z podatkow GUS nie udostepnia takich danych
za darmo.
Obawiam sie, ze bedziesz musial przespacerowac sie do biblioteki i
zajrzec do rocznikow statystycznych GUS. Pozycje: zatrudnienie wg
działów i sekcji oraz produkcja sprzedana przemysłu wg działów i sekcji
powinny Cie szczegolnie zainteresowac.
Polecam tez przeszukanie archiwow Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej -
dzialy ekonomiczne.

--
Każdy kilogram obywatela z wyższym
wykształceniem szczególnym dobrem narodu.