Re: [notebook] Co sądzicie o laptopie ACER za 3590 zł z MediaMarkt ?

Autor: RaDzAw <_at_poczta.fm>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 17:07:24 MET DST

dżej-dżej wrote:
> Co sądzicie o laptopie ACER za 3590 zł z MediaMarkt ?
>
> ACER to taka średnia firma, nie jest to HP, DELL czy Toshiba, ale
> parametry - jak za tą cenę - ma super !
>
> Co o nim sądzicie ?
>
> To jest TravelMate 2304 WLMI
> 512 RAM, 60 HDD, WLAN, DVD-RW, Win XP i 2 lata gwarancji !

Ja ostatnio obserwuje odejscie od wyjsc S-Video w tanszych laptopach
(czesto przydatne - chocby zeby obejrzec film na 28" TV zamiast 15.4") -
czyzby az drogi byl konwerter i gniazdo ? :)

BTW.
Polski Mediamarkt odradzam - ceny "promocyjne" maja z kosmosu -
wystarczy porownac ze zwyklym sklepem lub mediamarkt.de