banki pamięci

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 16:15:50 MET DST

Cześć..

Jeszcze jedno pytanie o ram:

W mojej instrukcji do ASUS A7V8X-X piszą, że:
- pamięć ram PC3200 można wrzucić do max 2 banków
- pamięć ram PC2700 można wrzucić do max 4 banków

Płyta ma sloty na trzy kości ramu.
A pytanie - dla was pewnie banalne - brzmi:

Czy bank pamięci = slot na kość ram?

Skoro w instrukcji piszą, że PC2700 można wrzucić do max 4 banków, a płyta
ma trzy sloty na kości, to logika podpowiada mi, że bank nie oznacza to samo
co slot...
Mam włożoną jedną kość 256MB PC3200 i chciałby dokupić drugą 512MB i teraz
nie bardzo wiem, czy to da się połączyć.. ewentualnie jakie kombinacje
powinienem zastosować?
pozdrawiam!
nnowy