Re: Papież niezyje

Autor: Brovar <poczta_at_tlen.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 11:10:01 MET DST

Użytkownik "K@meleon" <sebulbo@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d2oa9j$1aj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Oczywiście słowo "Ojca" określa skrót od Ojca Świętego a nie Boga. To
> chyba wynika z kontekstu więc nie wiem o co ci >chodzi. Ojciec Święty
> jest określeniem jak najbardziej poprawnym. Nie >czepiaj sie szczegółów
> zanim wpadniesz na pomysł, że zdanie mogło określać >też inną osobę.

Jeden jest Ojciec Święty, ten w niebie... na ziemi jest co najwyzej papież
lub apostoł... ale nie ma co kontynuowac tej jalowej dyskusji... chcialem
tylko powiedziec ze jesli ktos chce sie nazywac chrzescijaninem, to powinien
najpierw zaczac Biblie czytac, uniknie niepotrzebnych bledow;/

Pozdrawiam
Brovar