Dziwny problem - Windows XP

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 02:03:56 MET DST

Witam!

Mam nietypowy problem, ale bardzo mnie wkurzajacy. Nacisniecie prawym
przyciskiem myszy na jakimkolwiek dysku/CD/DVD zawiesza windows (jakby
zawieszenie "Explorera"). Tak samo wejscie do narzedzia-->opcje
folderow--->typy plikow - po wejsciu w typy pliko po chwili tez sie windows
podobnie zawiesza.

Szczerze mowiac nie mam pojecia jak to poprawic. Podejrzewam, ze moze byc
jakis zly wpis albo w menu kontekstowe przy dysku twardym, albo zly zapis w
typach plikow. Moze ktos jest w stanie opmoc, dac jakies pomysly? Poza
reinstalowaniem windowsa :).

Pozdrawiam
Geralt