Re: Temperatura FXa 5700

Autor: Marek Tomczyk <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 01:11:27 MET DST

Sander wrote:

> Jak kiedyś robiłem testy, to normalnie było 40°C,
> po zapuszczeniu 3D Mark'a 50°C, a po ATITool 63°C
> i jakoś się tym nie przejmuję ;)

To nie mam sie czym przejmować :) Teraz jedynym słyszalnym elementem
ostał sie zasilacz. A właśnie jak myślicie: czy Chieftec 360-202
(jednowiatrakowy, złoty grill, więc zdaje sie produkcji Sirteca) da rade
bez problemu na spowolnionym za pomocą rezystorka wiatraku? Albo może
zupełnie na pasywnym (na to nie licze, choć kto wie?:))? Zaznaczam, że
zasilacz nie jest w kompie, tylko leży sobie obok obudowy na drukarce,
więc ciepłego powietrza nie musi ze środka wyciągać. Na dodatek czuć, że
zimnym powietrzem dmucha, więc na moją logike da rade. Jednak przy
swoich ~1600 obrotów jest (niewiele bo niewiele, ale jednak) słyszalny.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk