Re: Gdzie znalezc Athlon 1600+ Socket A

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 20:48:20 MET DST

Olga Lawrynowicz <f67500@(wyrzucto)op.pl> wrote:
> Instrukcja SSE ??? Nie wiem co to jest, mam nadzieje ze
> nie bedzie to jakas wielka wada.

SSE to zestaw instrukcji uzywanych glownie przez oprogramowanie
multimedialne. AMD swoje wykonanie nazwalo 3DNow! Professional -
i z taka nazwa spotkasz sie czasem w cennikach.

czy brak SSE to wielka wada? raczej nie, ale po prostu trzeba miec
swiadomosc, ze czesc oprogramowania (np. do obrobki grafiki) moze
dzialac troche wolniej.

> A jesli komputer bedzie zbyt wolny to
> [link do XP 1900+]
> chyba nadawalby sie?

tak, ale mam wrazenie, ze ta zdecydowanie tansza 1400 spokojnie wystarczy.

--
pozdrowienia,
shadow