Re: LiteOn 1653S - problem z czytaniem plyt

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 18:22:41 MET DST

Użytkownik "Ziutek" <ziutek@ziutkowo.com> napisał w wiadomości
news:i85o2avzz9xp$.oj6i81gnlyea.dlg@40tude.net...

> Wybacz, ale takie posty to o kant d... potłuc. Żeś dał poradę
> A propos, mam Lite-Ona i bardzo go sobie chwalę, bezproblemowa nagrywarka.

Każda rada jest dobra. Niejednego Leona widziałem i już za sam hałas przy
wysuwaniu tacki bym go wyrzucił. Nieraz stwarzał problemy z odczytem na
innych DVD po nagraniu. Nie ma to jak względna oszczędność przy zakupie.
20pln zostaje w kieszeni a potem sprawdzasz na których DVD będzie dobrze
nagrywał. Nie piszę o odczycie na Leonie, bo on co nagra to odtworzy. Gorzej
jest jak się tą samą płytkę weźmie gdzie indziej. A dla Neca nie ma
twardzieli, wszystko zmieli.

---
pozdrawiam
Marcin