Re: temperatura CPU

Autor: PSYLO <psylo_to.pros.zewy.ciac__at_o2.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 17:27:36 MET DST

Użytkownik "B@rt" <bartek85@poczta.neostrada.pl> napisał:

> Ten typ tak ma, wydziela strasznie duzo ciepla.

Mam podobnego "typa", tylko, że T-bred B.

Średnia temperatura w trakcie przeglądania www itp. - 35-40 stopni C
W stresie dochodzi do 46.

Chłodzony jest za pomocą Pentagram Freezone QC-80 AlCu (polerka +
odpowiednie nałożenie pasty - bardzo ważne!)
Cooler jest już dość mocno zakurzony i temperatury ma wyższe niż kilkanaście
tygodni temu. Zaraz po polerce i założeniu miałem temp. około 31 stopni.
Najniżej udało mi się zejść do 25 ale było dość chłodno w pokoju.

--
Psylo