Re: Czy ktos widział czy ktos wie ? LCD Hyunda L72D+i

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_op.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 15:54:03 MET DST

mam lcd belinea 15" o sprzetowym 1024x768 i jakkolwiek przy przelaczeniu
okienek
na 800x600 jest smetnie, to jednak w grach [czasem jakis dzieciak z rodzina
sie pojawia wiec
jakies unreale, cs-y mam pod reka] ani 640x480 ani 800x600 nie razi.Mysle ze
w wiekszosci
lcd-ow bedzie podobnie [no moze pomijajac jakies stare matryce], zwroc
jednak uwage na co innego:
jaka jasnosc ma ten sprzet, w pracy jest sobie samsung lcd ktory w ramach
testu kompa okazal sie jak dla mnie
za ciemny do gierek [wszystkie ustawienia monitora na max, we
wlasciwosciach gry tez max]
moj domowy lcd tez jest pod tym wzgedem troche gorszy od poprzedniego crt
[jakies mroczne gry w stylu AvP
to troche ciezko:)]
pozdrawiam
kp