Ile da zmiana dysku ??

Autor: PawelOnet <bene_at_op.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 14:39:01 MET DST

Mam komputer w takiej konfiguracji:
CPU: AMD 64 3,2
GPU: 6600GT
512 RAM
Mainboard: Ga-K8NXP-SLI
1HDD - Seagate 80GB (system)
2HDD- WD 80GB

Jaki przyrost wydajnosci w zwyklych czynnosciach
pod XP uzyskam po zmianie dysku (Seagate80)?
Jak bedzie wygladala sytuacja w grach?
Pytam bo wydaje mi sie, ze ten Seagate ostro
spowalnia mi system. W Sandrze transfer zewn. 1HDD to
38Mb/s a 2HDD 42Mb/s - duzo czy malo?

I druga sprawa ewentualnie jaki dysk kupic. Plyta
obsluguje Serial ATA II.
Nie zalezy mi na olbrzymiej pojemnosci tylko
na maksymalnejPREDKOSCIi i CICHEJ pracy.
Na dysku bylby system + progsy (duzo) czyli potrzebuje
na to min 20-30 GB w gore.

I na koniec moze ktos ma linka do strony kompleksowo
opisujacej tworzenie macierzy.

Pozdr.P.